Jak dobrać krzesła do biurowego lobby?
Krzesła biurowe do firmowego lobby lub recepcji to bardzo ważny, choć często pomijany element wyposażenia. Większą uwagę przykłada się zazwyczaj do foteli dla pracowników. Tymczasem lobby jest wizytówką firmy i miejscem, gdzie klienci oczekują na obsługę. Zapewnienie im komfortowych miejsc do siedzenia ma duży wpływ na wizerunek firmy. Dlatego przygotowaliśmy artykuł, w którym podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas wyboru krzeseł biurowych.
Jakie powinny być krzesła do biurowego lobby?
Podczas wyboru krzeseł do firmowego lobby nie można zwracać uwagę wyłącznie na cenę. Jest kilka równie ważnych elementów, które należy uwzględnić. Jakie jest idealne krzesło do firmowej recepcji? Przede wszystkim:
- zapewnia wygodę oczekującym klientom,
- nie zabiera zbyt dużo przestrzeni w lobby,
- pozwala utrzymać wizualną spójność z pozostałymi elementami wystroju biura,
- ułatwia utrzymanie w czystości.
Praktyczne i wygodne – właśnie takie powinny być idealne krzesła biurowe do recepcji. Podczas analizowania ofert poszczególnych dostawców warto zwrócić uwagę na zastosowane materiały oraz certyfikaty produktów potwierdzające ich jakość. Bardzo praktyczne są modele wykonywane na stelażu z metalu lub tworzywa sztucznego. To gwarantuje odporność na niekorzystne czynniki, a także ponadnormatywne użytkowanie. Tego typu krzesła biurowe są także łatwe w czyszczeniu. To pomaga utrzymać je w idealnym stanie.
Bardzo ważną decyzją jest wybór tapicerki. Obecnie dostawcy proponują dużą paletę kolorów i rodzajów obicia. Najbardziej uniwersalne są z pewnością ekoskóry oraz gładkie, łatwo zmywalne tkaniny. Materiały o grubym splocie są nieco mniej praktyczne. Trudniej z nich usunąć plamy, a ponadto łatwo się zaciągają, co daje nieestetyczny efekt.
Krzesła do biurowego lobby muszą być z jednej strony wygodne, a jednocześnie nie zabierać zbyt wiele miejsca. To kompromis, który wcale nie jest łatwo osiągnąć. Bardzo duże znaczenie ma przemyślany projekt krzesła. Ważna jest jego szerokość, wyprofilowanie siedziska oraz rozstaw nóg. Im więcej krzeseł zmieści się w lobby, tym większą liczbę klientów można przyjąć w komfortowych warunkach. Z drugiej strony krzesła nie mogą zagracać przestrzeni i wywoływać poczucia ciasnoty.
W jaki sposób osiągnąć ten złoty kompromis? Ważna jest przede wszystkim możliwość wyboru spośród bogatego asortymentu. A właśnie taki zapewnia firma Sitplus - producent krzeseł biurowych, który zajmuje się również importem wysokiej jakości elementów wyposażenia biura. Duży wybór krzeseł do biurowego lobby ułatwia znalezienie modelu, który wizualnie i funkcjonalnie sprawdzi się w danym pomieszczeniu.
Wybór krzeseł do biurowego lobby jest złożonym zadaniem. Proces decyzyjny powinien uwzględniać wiele czynników. Cena wcale nie jest najważniejszym z nich. Podczas zakupu warto mieć na uwadze nie tylko wygodę klientów odwiedzających siedzibę firmy, ale także estetykę oraz spójność ze stylistyką i kolorystyką biura.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana